fbpx

Mi is a Curves?

A Curves kifejezetten nőknek kifejlesztett edzésforma, amely 30 perces edzésből áll és megtalálható benne a testedzés 5 eleme: a bemelegítés, cardio- és erősítő gyakorlatok, levezetés és a nyújtás.
30 perc alatt akár 500 kalóriát is elégethetsz!  A gyakorlatokat hidraulikus gépek segítségével végezzük, amelyek teljes mértékben izületkímélő edzést biztosítanak. A vízben történő mozgáshoz lehetne legjobban hasonlítani.  Ezen idő alatt minden egyes izmot átmozgat a fejbúbtól a talpunkig.

A rendszeres testmozgás a legtöbb reumatikus betegségre kíváló hatással van, de pl. a magas vérnyomást és a cukorbetegséget is nagyszerűen karbantartja.

A Curves egy olyan női klub, ahol együtt dolgozunk és támogatjuk egymást a céljaink elérésének érdekében, független a korunktól, edzettségi állapotunktól és testalkatunktól.

Csatlakozhatsz amikor csak akarsz!

A nyitvatartási időben bármikor megkezdheted a félóras edzésedet. A kezdés nincs időponthoz kötve, akkor jössz, amikor időd van rá. Mindig van a kör közepén egy személyi edző, aki figyeli az edzésedet, segít és motivál. Ezért minden kedves vendég különleges figyelemben részesül nálunk.

Regeneráló dobogó

A dobogót nem izomerősítésre tervezték.
Célja az elért pulzusszám megtartása. A helyes használatához mozogjon a regeneráló állomáson élénken.

csípő távolító/comb közelítő gép

Ezzel a géppel a combközelítő izmokat és feszítőizmokat lehet megdolgoztatni.
Mindig megtámasztott derékkal végezze a gyakorlatot.

has/hát  gép

Ez a gép a mély hátizmokat és hasizmokat dolgoztatja meg.
A megfelelő ellenállás eléréséhez mozogjon eléggé gyorsan.

oldalt hajlító gép

A hasizmokra és a négyszögű ágyékizmokra van pozitív hatással ez a gép.
Végezzen hajlítást egyenes karral a torzót az ellentétes irányba döntve, az ellentétes izmok mozgatásának érdekében.

lábkitoló gép

Ez a gép a farizmokat, négyfejű combfeszítő izmokat, kétfejű combhajlító izmokat és a csipő-horpasz izmokat dolgoztatja meg.

lábnyújtó/lábhajlító gép

A kétfejű combhajlító izmokra és a négyfejű combfeszítő izmokra van pozitív hatással ez a gép.

Pec dec gép

Ez a gép a mellizmokat, rombuszizmot, csuklyásizmot és a széles hátizmot mozgatja meg.
Üljön egyenesen a gépben a hátát megtámasztva.

bicepsz/tricepsz gép

Ezzel a géppel a tricepszet, bicepszet lehet  megdolgoztatni.
A gépben váltott karral dolgozzon, amint fölfelé húz és lefelé tol.

mell/hátizom erősítőgép

Ezzel a géppel a rombuszizom, széles hátizom és a mellizom van dolgoztatva.
Helyes használatához tolja gyorsan előre a fogantyúkat, majd hozza vissza a fogantyúkat az eredeti helyzetbe.

farizom erősítő

Ez a gép a kétfejű combhajlító izmokat ,a négyfejű combfeszítő izmokat, farizmokat,  és a csipő-horpasz izmokat mozgatja meg.

guggoló gép

Ezzel a géppel a farizmok, a kétfejű combhajlító izmok, a négyfejű combfeszítő izmok és a csípő-horpasz izmok vannak dolgoztatva.
Helyes használatához guggoljon le annyira, hogy a combjai legyenek párhuzamosak a padlóval.

forgató gép

Ezzel a géppel a belső és külső ferdehasizmokat erősíthetjük meg. Fontos, hogy a gépben mindig egyenes üljön!

váll/hát erősítőgép

A delta izomra, csuklyásizomra és a széles hátizomra van pozitív hatással ez a gép.
Kezdjen vállmagasságban, és emelje, amíg a karja majdnem kiegyenesedik.

Copyright: